Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014

Ανέκδοτο:Θεέ μου…!!!!


Μόλις έχει τελειώσει η Κυριακάτικη λειτουργία και πέντε άντρες πίνουν καφέ στο απέναντι καφενείο συζητώντας.


Λέει ο πρώτος: Ο Γιος μου είναι παπάς και όταν εισέρχεται σε έναν χώρο τον αποκαλούν: “Πάτερ”

Ο δεύτερος λέει. Ο Γιος μου είναι Αρχιμανδρίτης και όλοι τον φωνάζουν: “Πανοσιότατε”

Ο τρίτος, γεμάτος καμάρι λέει: Ο δικός μου είναι Μητροπολίτης και τον φωνάζουν: “Παναγιότατε”.

Ο δικός μου είναι Αρχιεπίσκοπος, λέει ο τέταρτος και τον αποκαλούν: “Σεβασμιότατε”.

Ο δικός μου είναι Πατριάρχης, λέει ο και τον αποκαλούν “Μακαριότατο”.


Οπότε πετάγετε κάποιος που άκουγε τη συζήτησή τους και λέει.

Εγώ έχω μια κόρη: Είναι ψηλή, λεπτή με αναλογίες 38D” – 24″ – 34″.
Όποτε μπαίνει σε μια αίθουσα όλοι κάνουν τον σταυρό τους και αναφωνούν……
*
*
*
*
*


“Θεέ μου!”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο lcitynews.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.