Τρίτη 8 Μαΐου 2012

"ΕΓΕΡΘΗΤΙ" ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ!!!



Πραγματικά συγκινούμαι με τους κατά φαντασίαν δημοκράτες!

Αυτό που ζούμε είναι χούντα...όταν δουλεύω και μου δίνουν ψίχουλα,όταν με φορολογούν τόσο που δεν μου περισσεύουν λεφτά για να πιω έναν καφέ,όταν με αναγκάζουν να τους αποδείξω ότι κατανάλωσα τα ψίχουλα που μου πετάνε, όταν μου παίρνουν το αμάξι και μου κόβουν το ρεύμα, επειδή δεν είχα τα χρήματα να πληρώσω τη δόση και το λογαριασμό αντίστοιχα...όταν πηγαίνω για μπάνιο και με παίρνουν στο κυνήγι δέκα Πακιστανοί στην Ποσειδωνία,όταν κάνουν κατάληψη στο άδειο και ξενοίκιαστο σπίτι μου Πακιστανοί και η αστυνομία μου δίνει το τηλέφωνο των χρυσαυγιτών για να τους πετάξουν έξω,όταν οι Πακιστανοί βιάζουν τα 12χρονα και τα ανυποψίαστα ζευγαράκια στο λιμάνι της Κορίνθου....



Φιλοξενούμενοι στην ίδια μας τη χώρα! 


Αλλά όλα αυτά περί ανθρωπίνων δικαιωμάτων τα λέμε επειδή δεν έχουμε κινδυνεύσει ακόμα...κι εγώ απ'το σπίτι μου ωραία τα λέω...είμαι πιο αριστερή και από τους αριστερούς,από τότε όμως που κινδύνευσε η ζωή μου και το κράτος δημοκρατίας δεν μπόρεσε να με προστατέψει, βλέπω τον κόσμο με άλλα μάτια!


«Η Ελλάδα να γίνει προτεκτοράτο»

Με αυτόν τον τίτλο, η γερμανική εφημερίδα «Hamburger Abendblatt» φιλοξενεί άρθρο του Τόμας Στραουμπχάαρ, ο οποίος ούτε λίγο ούτε πολύ προτείνει τη λύση αυτή, για να βγει η Ελλάδα από την κρίση. Ο επικεφαλής του Διεθνούς Οικονομικού Ινστιτούτου του Αμβούργου....

υποστηρίζει ότι το πρόβλημα της Ελλάδας δεν είναι η έλλειψη χρημάτων, αλλά οι αναποτελεσματικές δομές του κράτους. Η χώρα απέτυχε να υπερασπιστεί τον εαυτό της από τις κερδοσκοπικές επιθέσεις που δέχτηκε. Οπότε η λογική λύση είναι αμέσως μετά τις εκλογές η Ελλάδα «να γίνει ένα ευρωπαϊκό προτεκτοράτο».

Η άποψη του Στραουμπχάαρ δημιούργησε αντιδράσεις και μέσα στη Γερμανία. Στο ίδιο άρθρο η Κάτια Κίπινγκ, αντιπρόεδρος του Αριστερού Κόμματος, διερωτάται μήπως θα ήταν καλύτερο να σταματήσει η χρηματοδότηση του εν λόγω ινστιτούτου, του οποίου ο επικεφαλής υποστηρίζει τέτοιες αντιδημοκρατικές ιδέες.

ΠΗΓΗ trelo kouneli
Αυτά τα ολίγα... Εγέρθητι στη νέα εποχή που έρχεται...





Πηγή: για φωτό με το Μιχαλολιάκο trelo kouneli

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο lcitynews.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.