Σάββατο 5 Μαΐου 2012

Ακυβέρνητο καράβι ….. οι Αγ. Θεόδωροι!!


Μετά τις ανεξαρτητοποιήσεις των τοπικών συμβούλων του κ. Χ.Ψυχογιού και της κας Ρ.Βλαστάρη, παραιτήθηκε χθες
  ο κ. Δ.Κυριάκης. Το κείμενο της παραίτησής του είναι παρόμοιο με των άλλων 2 προαναφερθέντων καθώς όπως αναφέρει εξαντλήθηκε η υπομονή του αφού υπήρχε ασυνεννοησία, ανοργανωσιά κλπ. Έτσι λοιπόν εξηγούνται και οι 5 συνεχόμενες απουσίες του από τα συμβούλια που είχαν προκαλέσει τις έντονες αντιδράσεις των τοπικών συμβούλων της αντιπολίτευσης στο προηγούμενο τοπικό συμβούλιο της 30ης Μαρτίου. Το πλήρες κείμενο της παραίτησης του είναι το ακόλουθο:

«Κύριε δήμαρχε,
σήμερα την 2-5-2012 σας καταθέτω την αμετάκλητη απόφασή μου να παραιτηθώ από τη θέση του τοπικού συμβούλου που με τη ψήφο του με επέλεξε ο λαός των Αγ. Θεοδώρων. Επίσης παραιτούμαι από τη θέση του αντιπροέδρου του τοπικού συμβουλίου.
Η πράξη μου αυτή έρχεται ύστερα από ώριμη σκέψη κι αφού εξαντλήθηκε η υπομονή μου για δεκαέξι μήνες. Η απόφασή μου αυτή οφείλεται στους γνωστούς λόγους (ασυνεννοησία, ανοργανωσιά κ.λπ.).
Με την υποχρέωσή μου να ενημερώσω τους δημότες μας, θα ακολουθήσει γραπτή ενημέρωση κι αναλυτική αναφορά των λόγων που οδήγησαν στην πράξη μου αυτή».


Πηγή:e-istos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο lcitynews.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.