Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

Ποιος ηθοποιός δηλώνει: «Μέχρι τα 32 ζούσα στα υπόγεια της Αχαρνών» [φωτο]

«Κλειδαμπάρωσα τη ζωή μου πάνω από 30 φορές, μέχρι τα 32 ζούσα στα υπόγεια της Αχαρνών
. Όποιος πέταγε ένα πλυντήριο μια κουζίνα για μένα ήταν θησαυρός. Έτσι μεγάλωσα. Ο Σάκης Μπουλάς μου έδωσε το πλυντήριο του... Η μητέρα του Γιάννη Ζουγανέλη μου έδωσε το κρεβάτι της, ο αδερφός μου, μου έδωσε μια τηλεόραση, ένας ξάδελφος μου έδωσε σεντόνια. Πήγα στρατό μόνος μου , δεν μου έδωσε κανείς ένα χιλιάρικο. Επιβίωσα δεν έκανα σημαία τον πόνο μου γιατί έχω ελπίδα μέσα μου. Δύο χρόνια έτρωγα μακαρόνια σκέτα με κέτσαπ. Πολλές φορές πήγαινα στο γήπεδο παίζοντας ότι είμαι κωφός , ότι είμαι ανάπηρος. Είδα όλα τα παιχνίδια της Ευρώπης 20 χρόνων παιδί με διαβατήριο κωφών. Πήγαινα εκεί που πούλησαν σάντουιτς και λουκάνικα και έκανα τον κωφό. Τις αδυναμίες μου τις εκμεταλλεύτηκα. Πνευματικός πατέρας μου είναι ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος», δήλωσε στο περιοδικό ΛΟΙΠΟΝ και στην δημοσιογράφο Ρενέ Σαραντινού, ο Θανάσης Βισκαδουράκης.









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο lcitynews.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.