Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012

“Ο πιο αναγνωρίσιμος ηθοποιός έπαιρνε τα χρήματα που έπαιρνε ο τελευταίος τραγουδιστής νυχτερινού κέντρου” [φωτο]

Οι αναγνωρίσιμοι ηθοποιοί είναι απλώς αναγνωρίσιμοι. Δεν είναι πλούσιοι. Ο πιο αναγνωρίσιμος ηθοποιός έπαιρνε τα χρήματα που έπαιρνε ο τελευταίος τραγουδιστής σε ένα νυχτερινό μαγαζί” δήλωσε ...π
ασίγνωστος ηθοποιός, σε συνέντευξή του στο περιοδικό ΕΓΩ και τον δημοσιογράφο Γιάννη Βίτσα.

Πρόκειται για τον Αντώνη Λουδάρο, ο οποίος ανέφερε, επίσης, ότι προτιμά τη διάρκεια στο επάγγελμά του από την ξαφνική και απότομη επιτυχία. ”Προσωπικά προτιμώ να έχω διάρκεια, παρά να ανάψω σαν ένα αστεράκι και να σβήσω! Δεν θα ήθελα να είμαι σε αυτή την κατηγορία, να κάνω δύο χρόνια σουξέ και μετά να εξαφανιστώ και να μη με θέλουν” είπε ο γνωστός ηθοποιός.

“Υπήρξαν και πάρα πολύ ηθοποιοί που βγήκαν και δεν έκαναν για αυτή τη δουλειά. Αυτό είναι γεγονός και το ξέρουμε όλοι. Όλοι έχουμε μια κοινή συνισταμένη που λέγαμε: «Έλα μωρέ! Είναι αυτός ηθοποιός;». Από την άλλη, όμως, ποιος είμαι εγώ ή ο οποιοσδήποτε που μπορεί να πει δημόσια ποιος κάνει και ποιος δεν κάνει; Μπορεί να έχω προσωπική άποψη, δεν σημαίνει όμως ότι πρέπει να τη λέω. Όσοι το πράττουν είναι αστείοι, γιατί η ζωή τα ανατρέπει όλα. Δεν μπορούμε να κατευθύνουμε το κοινό, προς τα πού θα κοιτάξει” κατέληξε.


entertv.gr






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο lcitynews.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.