Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

Σόκ:Καρδιοπαθής και βαριά ανάπηρος κάνει προαγγελία αυτοκτονίας από το youtube(VIDEO)




Ο Νίκος Πρατσινάκης αναφέρει στο Youtube:

  ΧΘΕΣ 31—10-2011 ΜΕ ΠΗΡΑΝ ΜΕ ΑΠΟΚΡΥΨΗ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΟΥ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΑΝ ΦΑΓΗΤΟ ΦΑΡΜΑΚΑ ΚΑΙ ΙΑΤΡΙΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΤΑ 2 ΒΙΝΤΕΟ .
 ΣΗΜΕΡΑ 1-11-2011 ΔΕΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΑΝ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΑΣΥΣΤΟΛΑ ΤΟ ΒΡΩΜΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΣΗ ΝΑ ΒΙΑΖΟΥΝ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ Η ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ .
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΔΕΝ ΔΙΝΩ ΑΛΛΟΘΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ.
ΠΡΑΤΣΙΝΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΠΑΡΤΗΣ 9 ΚΑΜΑΤΕΡΟ ΑΤΤΙΚΗΣ ΤΚ 13451 ΚΙΝΗΤΟ 6972070877 ΤΟ ΣΤΑΘΕΡΟ ΜΟΥ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΟΠΕΙ ΙΣΩΣ ΑΥΡΙΟ 2102385790 

Δείτε το βίντεο: 

http://www.fwnazw.gr 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο lcitynews.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.