
Mπαίνει ένας τύπος στο καφενείο μουρμουρίζοντας: - “τον κερατά οδηγάρα…”
Τον ρωτά ο καφετζής τι έγινε και ο τύπος του λέει: - “Ξέρεις τι μεγάλο αμάξι που έχω, ε; Προσπαθούσα επί 10 λεπτά να το παρκάρω. Τίποτα! Δεν χωρούσα. Ένας τύπος, λοιπόν, με κοιτούσε και χαμογελούσε και εγώ τον ρωτώ γιατί ρε φίλε χαμογελάς;
Εγώ μου λέει το παρκάρω με μια μανούβρα.
Τι λες ρε μάγκα του λέω, αν το παρκάρεις εγώ θα κάτσω να με πηδ…ς!” - “
Και τι έγινε;”, ρωτά ο καφετζής.
Και ο τύπος: - “Τον κερατά οδηγάρα…”!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Tο lcitynews.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.