
O μεγάλος στόχος επιτευχθεί και του χρόνου ο Α.Ο.Λ θα αγωνίζεται στην Γ΄εθνική κατηγορία.
Στο τελευταίο παιχνίδι της χρονιάς οι οράνιε απέδρασαν με την νίκη από το γήπεδο της Νέας Περάμου με σκορ 0 - 2 χάρη σ γκολ του Σουσούνη στο 30'.
Συγχαρητήρια σε όλα τα μέλη της ομάδας, παίχτες προπονητές, διοίκηση για την επιτυχία τους. Πάντα τέτοια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Tο lcitynews.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.