
Το κάπνισμα αποτελεί μία από τις πιο βασικές αιτίες εκατομμυρίων θανάτων
κάθε χρόνο στον κόσμο λόγω των βλαβερών ουσιών που περιέχει. Ο εθισμός στο κάπνισμα είναι τόσο εύκολος όσο δύσκολο είναι να το διακόψεις και ειδικά στους νέους. Ο Δήμος Κορινθίων έχει δημιουργήσει αντικαπνιστικό ιατρείο με υπεύθυνη την Ιατρό -Πνευμονολόγο κ. Αθανασία Χρισταρά για να βοηθήσει όσους επιθυμούν να σταματήσουν αυτήν την βλαβερή συνήθεια. Κάθε Δευτέρα 17:00 – 19:00 μ.μ το ιατρείο υποδέχεται όσους χρειάζονται τις υπηρεσίες του.
peloponnisosnews
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Tο lcitynews.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.