Οι Έλληνες δεν έχουν λεφτά να πληρώσουν τους λογαριασμούς της ΔΕΗ και
την Εφορία, γκρινιάζουν που οι τιμές ανεβαίνουν στην Ελλάδα, αλλά
διαθέτουν εισόδημα για να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες του Ίντερνετ για …τζόγο και καταναλωτικά προϊόντα!
Είναι εντυπωσιακά τα στοιχεία που αποκάλυψε η ετήσια έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και δείχνουν ότι περίπου 400.000 Έλληνες on-line καταναλωτές ασχολούνταν το 2011 με τον διαδικτυακό τζόγο, αριθμός που είναι κατά 25% μεγαλύτερος από τις 310.000, που ήταν στην αντίστοιχη έρευνα του 2010.
Περισσότεροι από 100.000 Έλληνες χρήστες του Διαδικτύου αρέσκονται να στοιχηματίζουν on line και μάλιστα σε πολύ τακτική βάση. Ο τυπικός Έλληνας on line καταναλωτής, που εμπλέκεται με τον ηλεκτρονικό τζόγο, είναι πολύ σοβαρός χρήστης του Internet (23,3 ώρες/εβδομάδα), που φθάνει βέβαια στα επίπεδα του εθισμού. Επίσης θεωρείται επαγγελματίας on-line αγοραστής, αφού κάνει 16,2 αγορές/χρόνο και ξοδεύει 1450 ευρώ το χρόνο!
Σύμφωνα με το ELTRUN, οι Έλληνες on-line καταναλωτές, οι οποίοι έφθασαν στο 1,5 εκατ. το 2011 και περνούν κατά μέσο όρο 19,25 ώρες την εβδομάδα στο Internet, πραγματοποίησαν πέρσι κατά μέσο 13,5 αγορές online σε ετήσια βάση και δαπάνησαν συνολικά 1200 ευρώ. Ενδιαφέρον επίσης παρουσιάζει η ηλικιακή κατανομή των Ελλήνων χρηστών του ηλεκτρονικού τζόγου τα τελευταία 2 χρόνια.
Παρ’ ότι φαίνεται να υπάρχει μια μικρή μετατόπιση των χρηστών σε μεγαλύτερες ηλικίες (αύξηση της ηλικίας 43-50 από το 3% σε 8%), καταγράφεται ένα σοβαρό ποσοστό 8% των παικτών στις νέες ηλικίες. Αυτό σημαίνει ότι το 2011 περισσότεροι από 30.000 νέοι (ηλικίας 14-20 ετών!!) δηλώνουν ότι παίζουν στο διαδίκτυο καζίνο, τυχερά παιχνίδια και στοιχήματα. Τα στοιχεία αυτά επιβεβαιώνουν άλλες σχετικές έρευνες ότι ολοένα και περισσότεροι έφηβοι ενδίδουν τα τελευταία χρόνια στον ηλεκτρονικό τζόγο με τάσεις εθισμού.
Η αλήθεια είναι ότι το e-gambling (ηλεκτρονικός τζόγος) αναπτύσσεται με γρήγορους ρυθμούς παγκοσμίως. Σχετίζεται με την ενέργεια στοιχηματισμού χρημάτων, μέσω ψηφιακών μέσων, σε ένα παιχνίδι ή ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα ενός γεγονότος ή μιας ερώτησης και πραγματοποιείται ενάντια σε καζίνο ή έναν ιδιώτη.
Οι βασικές κατηγορίες του e-gambling είναι το online πόκερ, online καζίνο, online αθλητικό στοίχημα, online μπίνκο, online λοταρία κλπ. Η συγκεκριμένη ευρωπαϊκή αγορά υπολογίζεται στα 12,5 δισ. ευρώ στα τέλη του 2011, ενώ ο ηλεκτρονικός τζόγος μέσω κινητού μόλις στα 57 εκατ. ευρώ, αλλά με ετήσια ανάπτυξη που ξεπερνάει το 50%...
attikipress.gr
διαθέτουν εισόδημα για να εκμεταλλευτούν τις ευκαιρίες του Ίντερνετ για …τζόγο και καταναλωτικά προϊόντα!
Είναι εντυπωσιακά τα στοιχεία που αποκάλυψε η ετήσια έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και δείχνουν ότι περίπου 400.000 Έλληνες on-line καταναλωτές ασχολούνταν το 2011 με τον διαδικτυακό τζόγο, αριθμός που είναι κατά 25% μεγαλύτερος από τις 310.000, που ήταν στην αντίστοιχη έρευνα του 2010.
Περισσότεροι από 100.000 Έλληνες χρήστες του Διαδικτύου αρέσκονται να στοιχηματίζουν on line και μάλιστα σε πολύ τακτική βάση. Ο τυπικός Έλληνας on line καταναλωτής, που εμπλέκεται με τον ηλεκτρονικό τζόγο, είναι πολύ σοβαρός χρήστης του Internet (23,3 ώρες/εβδομάδα), που φθάνει βέβαια στα επίπεδα του εθισμού. Επίσης θεωρείται επαγγελματίας on-line αγοραστής, αφού κάνει 16,2 αγορές/χρόνο και ξοδεύει 1450 ευρώ το χρόνο!
Σύμφωνα με το ELTRUN, οι Έλληνες on-line καταναλωτές, οι οποίοι έφθασαν στο 1,5 εκατ. το 2011 και περνούν κατά μέσο όρο 19,25 ώρες την εβδομάδα στο Internet, πραγματοποίησαν πέρσι κατά μέσο 13,5 αγορές online σε ετήσια βάση και δαπάνησαν συνολικά 1200 ευρώ. Ενδιαφέρον επίσης παρουσιάζει η ηλικιακή κατανομή των Ελλήνων χρηστών του ηλεκτρονικού τζόγου τα τελευταία 2 χρόνια.
Παρ’ ότι φαίνεται να υπάρχει μια μικρή μετατόπιση των χρηστών σε μεγαλύτερες ηλικίες (αύξηση της ηλικίας 43-50 από το 3% σε 8%), καταγράφεται ένα σοβαρό ποσοστό 8% των παικτών στις νέες ηλικίες. Αυτό σημαίνει ότι το 2011 περισσότεροι από 30.000 νέοι (ηλικίας 14-20 ετών!!) δηλώνουν ότι παίζουν στο διαδίκτυο καζίνο, τυχερά παιχνίδια και στοιχήματα. Τα στοιχεία αυτά επιβεβαιώνουν άλλες σχετικές έρευνες ότι ολοένα και περισσότεροι έφηβοι ενδίδουν τα τελευταία χρόνια στον ηλεκτρονικό τζόγο με τάσεις εθισμού.
Η αλήθεια είναι ότι το e-gambling (ηλεκτρονικός τζόγος) αναπτύσσεται με γρήγορους ρυθμούς παγκοσμίως. Σχετίζεται με την ενέργεια στοιχηματισμού χρημάτων, μέσω ψηφιακών μέσων, σε ένα παιχνίδι ή ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα ενός γεγονότος ή μιας ερώτησης και πραγματοποιείται ενάντια σε καζίνο ή έναν ιδιώτη.
Οι βασικές κατηγορίες του e-gambling είναι το online πόκερ, online καζίνο, online αθλητικό στοίχημα, online μπίνκο, online λοταρία κλπ. Η συγκεκριμένη ευρωπαϊκή αγορά υπολογίζεται στα 12,5 δισ. ευρώ στα τέλη του 2011, ενώ ο ηλεκτρονικός τζόγος μέσω κινητού μόλις στα 57 εκατ. ευρώ, αλλά με ετήσια ανάπτυξη που ξεπερνάει το 50%...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Tο lcitynews.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.