του Πανεπιστημίου του Ohio, απέδειξε ότι η φωτογραφία μας αποτελεί το νούμερο ένα στοιχείο για να σχηματίσουν οι άλλοι γνώμη για εμάς.
Έρευνα, η οποία δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Journal of Communication και στην οποία έλαβαν μέρος 195 φοιτητές, έδειξε ότι τις περισσότερες φορές οι άνθρωποι κατέληγαν σε συμπεράσματα μόνο από τη φωτογραφία κάποιου, χωρίς να διαβάσουν καθόλου αυτά που έγραφε.
“Αν είσαι εξωστρεφής χαρακτήρας, βάλε μια φωτογραφία που είσαι με παρέα φίλων, οικογένεια ή συγγενείς” λέει η Sheela Raja, βοηθός καθηγήτρια και κλινική ψυχολόγος στο Πανεπιστήμιο του Illinois στο Σικάγο. “Ο κόσμος θα το υποθέσει βλέποντας τη φωτογραφία σας και είναι πολύ πιθανό να μην διαβάσει τίποτα από όσα έχετε γράψει” συμπληρώνει.
Η μόνη εξαίρεση στην έρευνα συνέβη όταν η φωτογραφία ήταν κάπως ασυνήθιστη ή αποτύπωνε κάτι αρνητικό. Τότε οι χρήστες έμπαιναν στη διαδικασία να μελετήσουν το προφίλ του. “Αν η φωτογραφία σας είναι πιο σοβαρή ή πιο απλά (αν είσαι μόνος) τότε θα παρακινήσει τους υπόλοιπους να διαβάσουν τις πληροφορίες που έχεις γράψει για τον εαυτό σου” προσθέτει η Raja. “Θα προσπαθήσουν να καταλάβουν με αυτό τον τρόπο αν είσαι όντως σοβαρός ή κρύβεις μια αστεία πλευρά”.
Πριν επιλέξεις φωτογραφία, είναι σημαντικό να σκεφτείς τι εντύπωση θέλεις να δώσεις στους υπόλοιπους, όπως υποστηρίζει και η Farrah Parker, image consultant στην εταιρία FD Parker Associates.
“Ίσως είσαι ένας πραγματικά αστείος τύπος που ψάχνει για δουλειά και η φωτογραφία που δείχνει τον πραγματικό σου εαυτό να απεικονίζει εσένα με σαντιγί στο πρόσωπο. Επειδή όμως όλο και περισσότεροι επικεφαλής Ανθρώπινου Δυναμικού εταιριών κρίνουν ανεπίσημα το προφίλ των υποψηφίων, καλύτερα να επιλέξεις την σίγουρη οδό και να προτιμήσεις μια σοβαρή φωτογραφία” συμπληρώνει η Parker.
ΠΗΓΗ: shape
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Tο lcitynews.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.