Σάββατο 7 Απριλίου 2012

Jennifer Nicole Lee: Πώς έχασε 32 κιλά! (pics)



Η Τζένιφερ Νικόλ Λι (Jennifer Nicole Lee) έγινε παγκοσμίως γνωστή όταν αποφάσισε να αφήσει πίσω τα κιλά της εγκυμοσύνης της...
Η 36χρονη ζύγιζε πάνω από 90 και η προσπάθειά της να επιστρέψει στο φυσιολογικό της βάρος, μετά τη γέννηση του δεύτερου παιδιού της, ήταν κάθε άλλο παρά εύκολη.


Μιλώντας στο Foxnews.com η γυμνάστρια δήλωσε: «Απέρριψα όλους τους μύθους και έγινα ειλικρινής με τον εαυτό μου. Απέρριψα όλες τις δικαιολογίες του τύπου ότι δεν έχω αρκετό χρόνο ή ότι κοστίζει να ζεις υγιεινά. Ήταν δύσκολο να δώσω στον εαυτό μου χρόνο γιατί ήθελα αποτελέσματα άμεσα».


«Ήταν δύσκολο να είμαι νέα μαμά. Είχα βαρεθεί να είμαι παχουλή και να μην έχω καθόλου ενέργεια», τόνισε, «κι έβαλα στόχο να μάθω κάθε τι για το πώς τρέφονται και αθλούνται οι γυμναστές και οι σοβαροί αθλητές».


«Οι γυναίκες και ειδικά οι μαμάδες πρέπει να αξιολογούν την κατάσταση της υγείας τους με βάση το πόσο υγιείς είναι πνευματικά, συναισθηματικά και σωματικά. Το να είσαι fit δεν σημαίνει να είσαι αδύνατος. Το να είσαι δυνατός σημαίνει να είσαι υγιής και fit», είπε.


Πλέον η Jennifer είναι γυμνάστρια, έχοντας κυκλοφορήσει DVD και βιβλία για το fitness.


Χάσε εύκολα και γρήγορα τα κιλά που θες μέχρι το καλοκαίρι με τη ΔΙΑΙΤΑ ΝΤΟΥΝΚΑΝ. 








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο lcitynews.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.