Τρίτη 22 Μαΐου 2012

Αυτοί, πίσω από την κουρτίνα by Manos


Πολιτικέ, πες αλεύρι...
Ο Μανώλης σε γυρεύει!

Συχνά προβληματίζομαι μήπως ζω σε ένα παράλληλο σύμπαν / σε έναν κόσμο που η σκέψη δεν μπαίνει σε καλούπια, που η τροφή δεν είναι μασημένη και που τα όνειρα, οι φιλοδοξίες και τα θέλω μου δεν μπαίνουν στη φορμόλη...


..βρίσκομαι σε θέατρο / τεράστιο πράμα, ξαφνικά θέλω να γίνω ηθοποιός / φώτα ανάβουν και βλέπω μια κόκκινη κουρτίνα που γράφει "ΠΟΛΙΤΙΚΗ" με μεγάλα λευκά γράμματα / σαν διαφήμιση / ανοίγει και στη σκηνή ξεπροβάλλει μια παρέα ανθρώπων / επάνω απ'τα κεφάλια τους αναγράφονται οι ιδιότητές τους / ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ, ΕΥΝΟΟΥΜΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ, ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ, ΛΑΪΚΙΣΤΗΣ, ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ / "τραγωδία έχει το μενού σήμερα" σκέφτομαι από μέσα μου..

Τραγωδία με τους ίδιους ηθοποιούς, με τις ίδιες σκηνές, με τις ίδιες συζητήσεις, με τα ίδια πρόσωπα, με τις ίδιες ερωτήσεις. Έπεσαν τα μούτρα μου. Περίμενα τόσο διαφορετικά πράγματα από αυτά που μου σερβίρεις. Πολιτική / μια διεθνώς αναγνωρισμένη λέξη / κάτι λείπει από αυτή τη σκηνή / μια στιγμή / ναι, αυτό είναι, ρίζα της Πολιτικής είναι ο Πολίτης / ο Πολίτης που αν όχι εντελώς ευσυνείδητος, προσπαθεί να τα βγάλει πέρα μόνος του, καθώς ο ρόλος του δεν έχει θέση στη σκηνή που με τόση δημιουργικότητα του έχουν φτιάξει.. / που είναι ο Πολίτης;

Εγώ είμαι, φωνάζω και όλοι με κοιτάζουν, γίνονται σαρκοβόρα πουλιά και επιτίθενται.

..ανοίγω τα μάτια μου, απλά ένα όνειρο.
Η τηλεόραση ανοιχτή, με κοίμισε. Ακούω "ΈΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ: Η Μπακογιάννη πίσω στο κόμμα που την ανέδειξε. Η Μπακογιάννη πίσω στην παράδοση. Η Μπακογιάννη στη Νέα Δημοκρατία. Ιστορική στιγμή με τους πρωταγωνιστές να εμφανίζονται μαζί μετά από τις ημέρες της διεκδίκησης της αρχηγίας του κόμματος.."

Καταλαβαίνω.
Δεν ζω σε ένα παράλληλο σύμπαν, είμαι εδώ μαζί με εσένα που με διαβάζεις και εσένα που δεν γνωρίζεις πως υπάρχω.
Δεν είμαι ανήμπορος, δεν θέλω πέντε λεπτά δημοσιότητας, δεν έχω ανάγκη την προσοχή σας.
Θέλω να σκέφτεστε, να ονειρεύεστε, να αναζητάτε τρόπους να γίνεστε καλύτεροι, να διεκδικείτε τον πρωταγωνιστικό σας ρόλο στην Πολιτική Σκηνή.
Αυτοί είναι μια παρέα. Εμείς γιατί είμαστε μόνοι μας;

Κλείσε τα αυτιά σου στην προπαγάνδα και στην τρομοκρατία τους.
Άκουσε την καρδιά σου και ακόνισε το μυαλό σου.
Κλείσε τα μάτια σου στα "Έκτακτα", στα "Πρωτοφανή" και "Ιστορικά" γεγονότα.
Σκέψου πόσα από αυτά γνώριζες ήδη.

Η Πολιτική είσαι εσύ. Ποιος είναι ο ρόλος σου;

1 σχόλιο:

  1. Γράφεις παραστατικά με ακονισμένο μυαλό. Μοιράζεσαι τον προβληματισμό σου απλόχερα, δεν θέλεις τον αναγνώστη σου απλό αποδέκτη, τον σέβεσαι και αναζητάς την σύμπραξή του. Είσαι σαφής, επίκαιρος, άμεσος και ευφυής. Το "έκτακτο" δεν σε αγγίζει, σαφώς στο (μας) το δίνουν για να κρατηθούν ζωντανοί οι "έκτακτοι". Ο πολίτης δεν περιθωριοποιείται εάν δεν το θελήσει και ο ίδιος. Ολα αυτά τα έχεις ξεκαθαρίσει και αγωνίζεσαι μέσα από την αλήθεια σου. Συγχαρητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Tο lcitynews.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.