Η προσφυγή σε τέτοιες μεθόδους έχει σκοπό να μειώσει την απήχηση του αντιπάλου στο εκλογικό σώμα και αποτελεί στην πολιτική την έσχατη λύση. Συνήθως εμφανίζεται πολύ αργά στην προεκλογική εκστρατεία όταν η τάση έχει διαμορφωθεί.
Ακόμη η γκρίζα διαφήμιση επιλέγεται όταν οι δίκες σου δυνάμεις έχουν πιάσει κορφή και δεν εισπράττεις από πουθενά οπότε η μόνη σου ελπίδα είναι η μείωση του αντίπαλου.
Είναι εμφανές λοιπόν ότι στις μυστικές δημοσκοπήσεις που λαμβάνει η ΝΔ ο ΣΥΡΙΖΑ προηγείται και η μεγαλύτερη ένδειξη για αυτό είναι τα τρία τελευταία σποτάκια της ΝΔ και της ΟΝΝΕΔ ( «Γιατί κύριε» «παρτα ΣΥΡΙΖΑ» «Μπλοφάρουν Μωράκι» που ήταν ο ορισμός της γκρίζας διαφήμισης.
http://papaioannou.wordpress.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Tο lcitynews.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.