Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

H Δούκισσα Νομικού μιλάει για τη μητρότητα και το γάμο

Η Δούκισσα Νομικού μίλησε
για το πτυχίο που πήρε πρόσφατα, τις σχέσεις, τον έρωτα που ζει με τον Χρήστο Χολίδη, τη μητρότητα, αλλά και τον γάμο.
-Γιατί ήταν τόσο σημαντικό αυτό για σένα να πάρεις το πτυχίο σου;
Το έκανα καθαρά για μένα. Το γεγονός ότι είχα αφήσει για περίπου δύο χρόνια πίσω τις σπουδές μου στην Α.Σ.Ο.Ε.Ε (σ.σ Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών) ήταν κάτι που με έκανε να νιώθω τύψεις και ενοχές. Φέτος, αυτό ήταν ένα προσωπικό στοίχημα που έβαλα με τον εαυτό μου. Διάβασα, ζορίστηκα, αλλά στο τέλος τα κατάφερα. Και ναι, τώρα είμαι πολύ περήφανη γι αυτό! Άλλωστε, ήταν πάντα στόχος μου να τελειώσω τις σπουδές και να πάρω το πτυχίο, ξέροντας ότι κάποια στιγμή στο μέλλον θα ασχοληθώ με το αντικείμενο των σπουδών μου. Σίγουρα πάντως δεν το έκανα για τους γύρω μου ή για άλλους ανθρώπους-ήταν καθαρά δική μου επιθυμία.
-Δεν υπήρχαν φορές, μέχρι σήμερα, που να σε ενδιέφερε ή να σε επηρέαζε υπερβολικά η γνώμη των γύρω σου; Που μπορεί ακόμη και να πληγωνόσουν πολύ ή να έκλαιγες για πράγματα που λέγονταν για σένα;
Με ενδιέφερε και εξακολουθεί να με ενδιαφέρει μόνο η γνώμη της οικογένειάς μου, των ανθρώπων που μου δίνουν δουλειά και του κόσμου που με αγαπάει και με σταματάει στο δρόμο. Όμως και πάλι, δεν σου κρύβω, πως τα ακούω όλα, τα διαβάζω όλα και τα φιλτράρω. Μέχρι στιγμής, δεν έχει ειπωθεί ή γραφτεί κάτι για μένα που να είναι τόσο σκληρό ώστε να με στεναχωρήσει.
-Σε δημοσιεύματα ή σχόλια που μιλούν για την προσωπική σου ζωή και κάνουν λόγο ακόμη και για "χωρισμό της Δούκισσας και του Χρήστου" -πράγμα που δεν ισχύει- συνεχίζεις να διατηρείς την ψυχραιμία σου;
Την ψυχραιμία μου δεν την χάνω ποτέ και για κανέναν λόγο.
-Όλα καλά, λοιπόν, στην προσωπική σου ζωή;
Όλα καλά! (γελάει)
-Έφτασε πιστεύεις η στιγμή πια να παντρευτείς και να ξεκινήσεις να δημιουργείς τη δική σου οικογένεια;
Όταν έρθει αυτή η στιγμή, θα το κάνω. Για να μην το έχω κάνει, πάει να πει ότι δεν έχει έρθει ακόμη η κατάλληλη στιγμή.
-Πάντα σε γοήτευε η μητρότητα; Φαντάζεσαι τον εαυτό σου με μεγάλη οικογένεια και πολλά παιδιά;
Ναι, φυσικά. Επειδή, όμως, για μένα η δημιουργία οικογένειας είναι κάτι πολύ σημαντικό, δεν θα ήθελα, σε καμία περίπτωση, να το κάνω βιαστικά ή επιπόλαια. Θα ήθελα να είμαι απόλυτα συνειδητοποιημένη.
-Έχεις κλάψει για κάθε άντρα που πέρασε από τη ζωή σου;
Δεν είμαι αναίσθητη. Φυσικά κι έχω κλάψει. Νιώθω, όμως, τυχερή γιατί τα δάκρυα χαράς ήταν περισσότερα από τα δάκρυα λύπης.
-Μετάνιωσες για κάποια σχέση σου;
Δεν έχω μετανιώσει για τίποτα. Όχι γιατί δεν έχω κάνει λάθη, αλλά γιατί όλα με δίδαξαν και κάτι.







Πηγή: http://www.news.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο lcitynews.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.