Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

Πασίγνωστη τραγουδίστρια αποκάλυψε πως ντυνόνταν με ρούχα από την εκκλησία



Για τα δύσκολα παιδικά της χρόνια μίλησε μεταξύ άλλων...


η Ελένη Φουρέιρα στο Νικ ο Κλοκ και τον Νίκο Μουτσινά. Η ίδια, αποκάλυψε δύσκολες στιγμές πραγματικότητας που έζησε σαν παιδί.
«Είμαστε τέσσερα αδέλφια και η οικογένειά μου δεν είχε χρήματα. Στο σχολείο που πήγαινα σαφώς με πείραζε που έβλεπα τους συμμαθητές μου να φοράνε ακριβά ρούχα και μάρκες και εγώ έπρεπε να φοράω τα μούφα από την λαϊκή. Εγώ φορούσα τα ρούχα που δεν φορούσε άλλο η αδελφή μου και παίρναμε ρούχα και από την εκκλησία» μάλιστα δεν παρέλειψε να συμπληρώσει για το σήμερα και την δουλειά που κάνει …«Εκτιμώ τη δουλειά που κάνω και τα χρήματα που παίρνω. Βοηθώ και συντηρώ τους ανθρώπους που θέλω αλλά γενικότερα θέλω να ζήσω όμορφα. Δεν έχω καβαλήσει το καλάμι, είναι η δουλειά μου αυτή και η μόνη διαφορά από κάποια δουλειά γραφείου, είναι ότι είμαι αναγνωρίσιμη»

























Πηγή:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο lcitynews.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.