Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

Χ. Δήμας: «Εάν προσωπικά δεν είχα εισβάλλει στο γραφείο του υπουργού το Καζίνο Λουτρακίου θα έκλεινε»




«Αγαπητέ κ. Νικολακόπουλε,
Γνωρίζω ότι τόσα χρόνια στην δημοσιογραφία η πορεία σας χαρακτηριζόταν από ευπρέπεια, αντικειμενικότητα και σε καμία περίπτωση υστεροβουλία και κακόβουλη κριτική. Γνωρίζω επίσης το πηγαίο σας ενδιαφέρον για τα πολιτικά πεπραγμένα στον νομό Κορινθίας και όχι μόνο.
Θα ήθελα να σας υπενθυμίσω πως για το θέμα του Καζίνο έχω ασχοληθεί με το παραπάνω και όχι με λόγια αλλά με πράξεις, σας παραθέτω ΜΟΝΟ κάποιες από τις πρωτοβουλίες μου.
Αρχικά, την ερώτηση που είχα καταθέσει στο Υπουργείο Εσωτερικών πριν από 10 περίπου μήνες.
Με αφορμή αυτήν την ερώτηση έγινε και η συνάντηση στο Υπουργείο Εσωτερικών με τον Υπουργό Εσωτερικών, τον Δήμαρχο Λουτρακίου, τον Διαχειριστή του Καζίνο και άλλους υπηρεσιακούς παράγοντες.
Σκοπός της συνάντησης ήταν να καθίσουν αρχικά στο ίδιο τραπέζι όλες οι πλευρές και να βρεθούν σημεία συνάντησης. Πράγματι, η συνάντηση έφερε πολύ σημαντικά αποτελέσματα. Ρωτήστε τους συμμετέχοντες.
Στη συνέχεια έγιναν και άλλες συναντήσεις τόσο στο Υπουργείο Εσωτερικών όσο και σε πολλές άλλες υπηρεσίες, με συμμετοχή και την συνεννόηση όλων των πλευρών.
Κατηγορείτε το Καζίνο και εμένα για την δημόσια ανακοίνωση όπου με ευχαριστούν για την καταλυτική μου παρέμβαση.
Σας ερωτώ, γιατί τους επικρίνετε επειδή αναγνωρίζουν την συστηματική μου προσπάθεια και το αποτέλεσμα;
Να σας υπενθυμίσω πως αν δεν είχα παρέμβει προσωπικά –με την κατάθεση τροπολογίας- δεν θα μπορούσε ο Δήμος Λουτρακίου να αποκτήσει μετοχές του Καζίνο –και μάλιστα χωρίς καμία δαπάνη- με αποτέλεσμα να έμενε εκτός συμφωνίας ο Δήμος Λουτρακίου και να μην προχωρούσε η διαδικασία της Α.Ε.
Μήπως κάποιοι έχουν ενοχληθεί επειδή με την τροπολογία αυτή διασφαλίζουμε ότι μπορεί ο Δήμος να συμμετέχει στην ΑΕ που θα δημιουργηθεί;
Μήπως κάποιοι έχουν ενοχληθεί επειδή αυτή η τροπολογία έδωσε την λύση στην συζήτηση των δύο πλευρών για την δημιουργία της ΑΕ;
Μήπως κάποιοι έχουν ενοχληθεί επειδή αν δεν είχε περάσει η τροπολογία θα τιναζόταν όλη η διαδικασία στον άερα;
Είμαι βέβαιος πως και εσείς στην θέση μου θα πράττατε με υπευθυνότητα και γνώμονα τους 1390 εργαζόμενους του Καζίνο και το καλό της περιοχής μας.
Δείτε εδω για επιβεβαίωση για να μη μένουμε απλά στα ωραία λόγια:
Εν συνεχεία, για την τροπολογία του Υπουργείου Οικονομικών για την άμεση ισχύ της εφαρμογής των νέων μέτρων για τα καζίνο, δηλαδή την απόδοση φόρων αυθημερών –η οποία με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο παρεμπιπτώντος- η χρονική της μετάθεση να ισχύσει δύο μήνες αργότερα από ότι είχε αρχικά προβλεφθεί έγινε ύστερα από έφοδο μου στο γραφείο του Υπουργού Οικονομικών πράγμα το οποίο μπορεί να σας επιβεβαίωσουν στο Λουτράκι.
Πολύ απλά εάν δεν είχα εισβάλλει προσωπικά στο Γραφείο του Υπουργού και δεν είχα απαιτήσει την χρονική μετάθεση, το Καζίνο Λουτρακίου θα έκλεινε την επόμενη μέρα.
Μήπως έκανα λάθος; Δεν νομίζω. Και είμαι βέβαιος πως και εσείς στην θέση μου το ίδιο θα κάνατε.
Το Καζίνο αναγνώρισε ότι το βοήθησα για δίκαια αιτήματα με αποκλειστικό σκοπό την διασφάλιση των θέσεων εργασίας και την συνέχιση των δραστηριοτήτων του στην Κορινθία.
Κακό είναι αυτό; Μήπως έκανα λάθος και εδώ; Αναρωτηθήκατε γιατί ευχαριστούν μόνο εμένα και όχι κανέναν άλλον;
Εσείς θα μπορούσατε από την πλευρά σας, μιας και δείχνετε τόσο μεγάλο ενδιαφέρον για το Καζίνο και τους εργαζόμενους, να αποδεχτείτε ότι πράγματι βοήθησα. Αντιθέτως, με κατηγορείτε.
Ίσως αν ήμουν αδρανής να μην είχατε ασχοληθεί μαζί μου και να μη με κατηγορούσατε ότι βοήθησα το Καζίνο να σταθεί στα πόδια του και να μείνει στο Λουτράκι. Ίσως θα έπρεπε να έβγαζα μία δήλωση –όπως άκοπα έκαναν πολλοι- Ότι στηρίζουμε τον αγώνα των εργαζομένων και να σταματούσα εκεί. Εύκολη δήλωση με την οποία όλοι συμφωνούμε επί της ουσίας όμως είναι μόνο λόγια, όχι πράξεις.
Λυπάμαι που με βάζετε στην θέση του να απολογούμαι επειδή βοήθησα να παραμείνει το Καζίνο στο Λουτρακί. Όπως λυπάμαι που κάποιοι προσπαθούν χωρίς κανένα προσωπικό κόστος να ρίξουν λάσπη.
Τέλος, να σας ενημερώσω πως εμένα δεν με ενδιαφέρει ποιος θα είναι μέτοχος του Καζίνο, αν θα είναι η εταιρεία Χ ή Ψ. Αυτό που αποκλειστικά με ενδιαφέρει είναι να παραμείνει το Καζίνο στο Λουτράκι και να συνεχίσουν οι εργαζόμενοι να έχουν θέση εργασίας υπό αξιοπρεπείς συνθήκες.
Επίσης, ο μόνος Βουλευτής που επισκέφθηκε τους εργαζόμενους στις απεργιακές τους κινητοποιήσεις στο παρελθόν ήμουν εγώ.
Και πάλι λυπάμαι που με αναγκάζετε να απολογούμαι για το αυτονόητο».


korinthiannews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο lcitynews.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.