Τετάρτη 9 Ιουλίου 2014

Τα είπε και ξεθύμανε η Ζέτα Θεοδωροπούλου: H Δήμητρα Αλεξανδράκη είναι πουτ@@@ χωρίς τσίπα και αξιοπρέπεια!


Τα είπε και ξεθύμανε η Ζέτα Θεοδωροπούλου μέσω facebook, όπως συνηθίζει τελευταία.

Αυτή τη φορά στο προσκήνιο όμως βρέθηκε και η πρώην φίλη της Δήμητρας Αλεξανδράκη, η οποία αντάλλασσε φιλιά πάθους με τον επί 5 χρόνια σύντροφο της Ζέτας.
Δείτε όσα έγραψε:
''Αφού φτάσαμε σε αυτό το σημείο πια , να πρέπει να εκθέτει κάποιος τόσο όσο να ασχοληθούν μαζί του κ να τον παίξουν κι εκείνον λιγαααααακι- ύστερα από τόσα site- blogs-k σελίδες που ανέφεραν το χωρισμό μας,κ αφού πια σαν φίλοι τα μοιραστήκαμε όλα , εγώ θέλω να τονίσω κ να πω, πως οι δηλώσεις που είχα κάνει μετά το ταξίδι αναψυχής μου στη Μύκονο στην εσπρέσο, είναι οι αληθινές κ οι έγκυρες !
Σαφώς δεν υπήρχε ποτέ τρίτο πρόσωπο - απλά δεν υπήρχε εξέλιξη σε αυτή τη σχέση κ όταν κάτι μετά από 5 ολόκληρα χρόνια κάνει τον κύκλο του ή το χαλάς ή το νομιμοποιείς!
Αν θεωρείτε όλοι εσείς,γνωστοί - φίλες φίλοι ακόμα κ τα ΜΜΕ πως μπορείτε να με πικάρετε με όσα ανά καιρούς μου λέτε ή στέλνετε στο inbox μου σας το λέω για τελευταία φορά : Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΥΤΟΣ για εμένα είχε τελειώσει ως άντρας από όταν χωρίσαμε - πλέον με το να τα φτιάξει με την παρέα μου κ να εκτίθεται για να ακουστεί (ενώ σε εμένα έλεγε πάντα τα χειρότερα για εκείνη κ τη έκραζε αυτός με όλο το παρεακι του ) απλά έχει τελειώσει πια και ως άνθρωπος !!!Κ αυτό απεδείχθη όταν έκανε το βήμα κ γύρισε αλλά φυσικά τον γείωσα ..
Όσο εκτίθεται- τόσο τον ξεπερνάω! Φαίνεται η απελπισία του εκεί τον οδήγησε ..από την άλλη βέβαια η εύκολη φίλη μου χωρίς τσίπα κ αξιοπρέπεια ενέδωσε αλλά δε μου κάνει εντύπωση σαφώς γιατί το να είναι κάποια π@τ@ν@ στο σώμα είναι δικαίωμα της - αλλά όταν είσαι στο μυαλό κ την ψυχή είναι κ αποτέλεσμα των πράξεών της .. Δε με καιτε-γελάω !!! Καίγεται η φωτιά ;;;Γατάκια!!!Κι ο κόσμος γελάει - γιατί εκεί που έφτυναν τώρα γλύφουν .. Ας μας πουν μόνο τί γεύση έχει η ξεφτίλα ;!;! Εγώ να ευχηθώ μέσα από την καρδιά μου να ναι καλά τα παιδιά κ ευτυχισμένα - κ καλούς απογόνους Όσο για εμένα ΔΗΛΩΝΩ είμαι Μονη μου από όταν χώρισα ..

Κοιτάω μπροστά κ προσπαθώ να περνάω τέλεια ! Όλοι εσείς ευχαριστώ που μου στέκεστε κ με αγαπάτε !!! Κι ο Θεός ποτέ δεν αφήνει κανέναν - πόσο μάλλον έμενα που είμαι ένα από τα καλύτερα παιδιά του lol".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο lcitynews.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.