Τετάρτη 27 Αυγούστου 2014

34χρονη ηθοποιός διεγνώσθη με καρκίνο στο δέρμα [photos]






Με καρκίνο στο δέρμα, όπως... ο Χιού Τζάκμαν, διεγνώσθη 34χρονη ηθοποιός.

Η Μισέλ Ντιούμπερι, πρωταγωνίστρια της σειράς «Apprentice», υπεβλήθη σε επέμβαση για την αφαίρεσή τoυ στη μύτη.

Η Μισέλ, μιλώντας για την περιπέτεια της υγείας της, είπε:

«Η συνήθης αντίδραση από φίλους και συναδέλφους όταν επιστρέφεις από διακοπές μαυρισμένος, είναι το πόσο όμορφος δείχνεις. Δυστυχώς, οι περισσότερες νέες γυναίκες δεν μπορούν να αντιληφθούν τι κακό προκαλούν αυτές οι ακτίνες του ήλιου στο πρόσωπό τους όταν τους δίνουν αυτή την μπρονζέ λάμψη. Μέσα στη χρονιά, ανακάλυψα πως έχω καρκίνο στη μύτη. Μου άφησε μια μεγάλη τρύπα στο πλαϊνό της μέρος, η οποία αναδομήθηκε με πλαστική επέμβαση. Ωστόσο υπάρχει πιθανότητα ο καρκίνος να επιστρέψει.

Το basal cell carcinoma, είναι ο τύπος καρκίνου που είχε και ο Χιου Τζάκμαν. Αν τον αφήσεις χωρίς θεραπεία, σου τρώει και σου καταστρέφει τον ιστό. Συγχωρήστε με αν με ακούτε φανατισμένη, αλλά ο δείκτης 50 στο αντηλιακό πλέον μου έχει γίνει δεύτερη φύση και είναι το πιο σημαντικό αξεσουάρ της τσάντας μου. Το κουβαλώ παντού και το βάζω τουλάχιστον 2 φορές τη μέρα. Μεγάλωσα στην Αγγλία και ποτέ μου δεν πήγα διακοπές στο εξωτερικό. Ο μόνος ήλιος που με έβλεπε όταν ήμουν παιδί, ήταν αυτός της Αγγλίας. Και ποτέ δεν φορούσα αντηλιακό. Η περιπέτεια μου δεν ξεκίνησε με μια ελιά όπως φαντάζεστε οι περισσότεροι, αλλά με ένα αθώο σπυράκι. Έτσι τουλάχιστον έμοιαζε. Το παρατήρησα την περασμένη Άνοιξη και μου έκανε εντύπωση γιατί σπυριά δεν είχα ούτε στην εφηβεία».

Αρχικά νόμιζε πως ήταν ένα σημάδι και προσπάθησε με διάφορους μεθόδους να το αφαιρέσει τελικά επισκέφτηκε δερματολόγο, o oποίος της ανακοίνωσε πως έχει καρκίνο στη μύτη:

«Ήμουν τόσο σοκαρισμένη, που άρχισα να κλαίω και να τρέχω. Τελικά κανόνισα να αφαιρέσω το καρκίνωμα μετά από δυο εβδομάδες. Ο εν λόγω τύπος καρκίνου είναι 90% ιάσιμος και οφείλεται στην ηλιακή έκθεση. Όταν είδαν την ουλή στη μύτη ξέσπασα σε κλάματα, και αναρωτιόμουν τι έκαναν στο πρόσωπό μου! Αν δεν τον είχα βγάλει όμως, θα μεγάλωνε και θα μου έτρωγε όλο το πρόσωπο. Με τους μήνες, η ουλή μου επουλώθηλε. Κάθε 12 εβδομάδες κάνω τσεκαπ και τσεκάρω για νέα σημάδια. Προσέχω πολύ με τον ήλιο, και τρομοκρατούμαι κάθε φορά που οι νέες γυναίκες στέκονται κάτω από τον ήλιο χωρίς προστασία!».










Πηγή: gossip-tv.gr



















Πηγή:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο lcitynews.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.