Τρίτη 26 Αυγούστου 2014

Πασίγνωστος Έλληνας αποκαλύπτει: Είδα τον εαυτό μου έρμαιο των ναρκωτικών [photo]



Δοκίμασε ποτέ στη ζωή του ναρκωτικά ο... Βασίλειος Κωστέτσος;

«Δοκίμασα στα 32 μου για πολύ λίγο, ήμουν ευάλωτος συναισθηματικά και ήθελα από κάπου να πιαστώ. Έπεσα στην παγίδα. Με παρακαλούσαν όταν ήμουν μικρότερος να δοκιμάσω, αλλά δεν ήθελα. Είδα τον εαυτό μου έρμαιο των ναρκωτικών και δεν μου άρεσε. Οι ουσίες δεν σου προσφέρουν τίποτα, χάνεις τη γεύση της ζωής», αποκαλύπτει ο ίδιος μιλώντας στο περιοδικό You.







Πηγή:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο lcitynews.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.