Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

Ποια είναι η μακάβρια καμπάνια της Malaysia Airlines που προκαλεί ΑΝΑΤΡΙΧΙΛΙΑ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ;




Εμείς θα ικανοποιήσουμε όλες σας τις επιθυμίες, λέει η Malaysia Airlines, προκειμένου να κερδίσει..




πίσω το κοινό που την εγκατέλειψε μαζικά, μετά τα δύο αεροπορικά δυστυχήματα που κόστισαν τη ζωή σε συνολικά 537 ανθρώπους το τελευταίο εξάμηνο. Μεταξύ άλλων, τάζει στους υποψήφιους επιβάτες δωρεάν εισιτήρια, αλλά και αμέτρητα IPADS.

Τι πρέπει να κάνουν οι «τυχεροί»; Να κοινοποιήσουν στην εταιρία, με όποιον τρόπο θέλουν, αυτό που στην Αμερική και σε άλλες δυτικές χώρες είναι γνωστό ως «bucket list». Τι είναι αυτή η «λίστα»; Μα όλα όσα θέλει να κάνει κάποιος στη ζωή του, δηλαδή πριν πεθάνει... Ναι, ο συνειρμός είναι μακάβριος, δεν φταίει η δική σας σκέψη που πήρε... λάθος δρόμο!

Όπως σημειώνει το περιοδικό Time, η καμπάνια των Malaysia Airlines, που δημοσιεύθηκε στην επίσημη ιστοσελίδα με τη μορφή διαγωνισμού, κατέβηκε πάραυτα μετά από λίγες ώρες, ενώ τώρα το λινκ οδηγεί σε «Σελίδα Λάθους», καθώς οι αρμόδιοι συνειδητοποίησαν πως δεν είναι αυτός ο σωστός τρόπος για να επανακτήσουν την εμπιστοσύνη των επιβατών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο lcitynews.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.