Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2014

Άφραγκος ο Λάκης Γαβαλάς; Τρέφεται με σκυλοτροφές! [video




Καλεσμένος στην εκπομπή του Θέμου Αναστασιάδη ήταν το βράδυ της Δευτέρας (1/12) ο Λάκης Γαβαλάς, ο οποίος με αφορμή την έβδομη σύλληψη του αναφέρθηκε στα σοβαρά οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει...




Μάλιστα, παραδέχτηκε ότι περνάει πολύ δύσκολα, ενώ δε δίστασε να αποκαλύψει ότι υπάρχουν μέρες που τρώει ακόμη και την τροφή του σκύλου του!

«Τρώω πολύ καλαμπόκια, τέτοια πράγματα. Και σε ένα ντελικατέσεν που πέρασα προχτές, δεν ήξερα ότι υπάρχει στο Κολωνάκι, μου λέει «τι κάνετε», δεν σας έχουμε ποτέ πελάτη, ξέραμε ότι τρώτε ρυζογκοφρέτες και τέτοια, θέλετε να σας κάνουμε δώρο ένα… Κι εγώ είμαι ηλίθιος γιατί δε μου άρεσε καθόλου το καλαθάκι, δεν ήταν ωραίο να είναι σε ένα ντελικατέσεν και δεν ήθελα να το πάρω. Και τρώω την τροφή του σκύλου μου καμιά φορά» αποκάλυψε με τον μοναδικό του τρόπο.

Και πρόσθεσε: «Διακωμωδώ την κατάστασή μου για να μην πυροβοληθώ… όπως έκανε ο Παρίσης, ο Ασλάνης».

Ο Γαβαλάς, όμως, αναφέρθηκε και στον Γιώργο Λιάγκα και στα σκληρά σχόλια που κάνει για την εμφάνιση του. μάλιστα, για την εμφάνιση του Λάκη με κόκκινο κραγιόν σε ένα από τα live του DWTS, ο παρουσιαστής είχε πει ότι αν ήταν στο Voice, θα τον έδιωχνε! Ποια ήταν η απάντηση του Λάκη;

«Λέει ότι αν ήταν στο The Voice ο Λάκης, γιατί αυτός το θεωρεί δικό του όλο το Voice, θα τον έδιωχνα και θα ζητούσα και την παραίτηση μου από το παιχνίδι»!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο lcitynews.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.