Πέμπτη 13 Αυγούστου 2015

Η Κωλοτούμπα του Αιώνα από τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Κορινθίας - Η ανάρτηση της Μαρίας Θελερίτη για την ψήφιση του 3ου μνημονιου





Ο καθένας είναι ελεύθερος να έχει την άποψή του. Μέσα από αυτή τη σελίδα προβάλω και εγώ την δική μου. Δεν πρόκειται να σβήσω κανένα σχόλιο όσο αγενές και άδικο μπορεί να είναι. Ούτε πρόκειται να απαντήσω σε πικρόχολες αναρτήσεις, σε κακοήθειες και ψεύδη. Δεν θα πάψω όμως να επαναλαμβάνω πως, με το χέρι στην καρδιά και μετρώντας με συνείδηση και σύνεση τη δυσκολία των στιγμών, πήρα μιαν απόφαση. Η απόφαση αυτή και δύσκολη είναι και συγκρούεται με την ιδεολογία και την πολιτική μας στην αριστερά.
Αποφάσισα όμως, πως η ευθύνη μου απέναντι στους 9.533 ανθρώπους που με ψήφισαν στις 25 του Γενάρη, έχει την μεγαλύτερη σημασία. Εκείνη τη χρονική στιγμή δώσαμε έναν αγώνα, όχι για τον καθένα μας προσωπικά, αλλά για αυτά που πιστεύαμε και πιστεύουμε. Αυτό τον αγώνα τον δώσαμε με ανιδιοτέλεια και με μοναδικό στόχο να προσφέρουμε σε αυτό τον τόπο.
Δεν μας απασχολεί το πολιτικό κόστος. Δεν μας ενδιαφέρει η προσωπική μας καριέρα. Δεν μας ενδιαφέρει αν θα επανεκλεγούμε. Εκείνο μόνο που μας ενδιαφέρει είναι να προσπαθήσουμε, κάτω από τις δύσκολες αυτές συνθήκες, να κάνουμε ότι μπορούμε για αυτούς τους ανθρώπους που πίστεψαν σε μας, να κάνουμε το μέγιστο για να ανατρέψουμε τις ακραίες συνέπειες της συμφωνίας.
Η προσωπική μου πορεία μέχρι σήμερα και στην πολιτική και στα κινήματα είναι η μοναδική απόδειξη για το ήθος και την εντιμότητά μου. Ο χρόνος άλλωστε θα το δείξει.
Ας είμαστε όλοι ειλικρινείς και έτοιμοι να δεχτούμε πως υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που πιστεύουν και παλεύουν για τον συνάνθρωπό τους και λένε την αλήθεια. Δεν πάσχουμε όλοι από κυβερνητισμό, δεν είμαστε όλοι ίδιοι. Κάποιοι από μας έδωσαν έναν όρκο και είναι διατεθειμένοι να τον κρατήσουν. Αυτό μου δίδαξαν οι γονείς μου και οι δάσκαλοί μου και αυτό σκοπεύω να υπηρετήσω.
Υ.Γ. Το παλτό … θα το βγάλω όταν τελειώσει η βαρυχειμωνιά.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο lcitynews.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.