Κυριακή, 30 Αυγούστου 2015

Τι έγραψε η Sfedona.gr για την συναυλία στο Ηραίο-ΜΕ…ΑΡΒΑΝΙΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΄60


Δυστυχώς οι εμπνευστές και οργανωτές της αποψινής συναυλίας της Ελευθερίας Αρβανιτάκη στον Αρχαιολογικό χώρο του Ηραίου, χάλασαν την βραδιά σε εκατοντάδες υποψήφιους θεατές ,που είχαν την  ατυχή έμπνευση να απολαύσουν την Αυγουστιάτικη πανσέληνο  στην περιοχή της λίμνης της Βουλιαγμένης.
Οργάνωση που θύμιζε τριτοκοσμική χώρα.
Λίγο μετά τις 8 το βράδυ και ενώ η συναυλία θα άρχιζε στις 9.00 είχε σχηματιστεί ουρά τουλάχιστον 2,5  χιλιομέτρων στην είσοδο της λίμνης Βουλιαγμένης.
Για να διανύσεις μια απόσταση 3 χιλιομέτρων χρειαζόσουν περίπου μία ώρα .
Και μόλις έφτανες στη διασταύρωση που πηγαίνει για αρχαιολογικό χώρο Ηραίου σε σταματούσαν ένας αστυνομικός και ένας τύπος με φωσφοριζέ γιλέκο. Εκτός κι αν ήσουν γνωστός τους και συνέχιζες με το αυτοκίνητο.
Κανείς βέβαια δεν σου έλεγε ότι αν δεν έχεις εισιτήριο δεν θα μπορέσεις να μπεις στο χώρο της συναυλίας.  Το μάθαινες αφού περπατούσες κάνα χιλιόμετρο και έφτανες στο χώρο της συναυλίας . Εν τω μεταξύ η ώρα είχε πάει 10 και δεν μπορούσαν να μπουν ούτε αυτοί που είχαν αγοράσει εισιτήρια!
Άλλο κομφούζιο και άλλο μποτιλιάρισμα για να πάρεις τον δρόμο της επιστροφής!
Και διερωτάται ο απλά σκεπτόμενος πολίτης :
Δεν μπορούσαν να βάλουν έναν φωσφοριζέ τύπο στη διασταύρωση της Περαχώρας να σταματάει τα εκατοντάδες αυτοκίνητα ώστε να μην μπουν άσκοπα σε μια ταλαιπωρία δύο και πλέον ωρών χωρίς μάλιστα να δουν την συναυλία;
Έστω δεν μπορούσαν να έχουν βάλει έναν  φωσφοριζέ τύπο  στην είσοδο της λίμνης ώστε να λέει στον κόσμο ότι δεν μπορούν να φτάσουν στο χώρο της συναυλίας λόγω πληρότητας του χώρου;
«Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κώλους»  έλεγε πολύ σοφά ο Αριστοφάνης 

5 σχόλια:

  1. Τα εύσημα στον Κο Πελοπίδα Μαυρόπουλο (Αρχιμουσικός,παραγωγός,διευθυντής ορχήστρας,πρόεδρος του ομίλου φάντασμα "φίλοι της μουσικής",πρώην πρόεδρος της Μ.Κ.Ο "Εκτός Αθηνών"-πόσα χρωστάει στο κράτοςκανείς δεν ξέρει-,ταξιθέτης,εκδότης εισιτηρίων,πολιτιστικός εκπρόσωπος του Δημου "αντιδήμαρχος πολιτισμού"....Κ.λ.π)
    Λυπηρό να αντιμετωπίζεις καλλιτέχνες αυτού του βεληνεκούς με τέτοιο απαξιωτικό τρόπο.
    Δεν θα με εξέπλητε εαν δεν ξανά ερχόντουσαν στο Λουτράκι ούτε για το νερό του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα εύσημα στον Κο Πελοπίδα Μαυρόπουλο (Αρχιμουσικός,παραγωγός,διευθυντής ορχήστρας,πρόεδρος του ομίλου φάντασμα "φίλοι της μουσικής",πρώην πρόεδρος της Μ.Κ.Ο "Εκτός Αθηνών"-πόσα χρωστάει στο κράτοςκανείς δεν ξέρει-,ταξιθέτης,εκδότης εισιτηρίων,πολιτιστικός εκπρόσωπος του Δημου "αντιδήμαρχος πολιτισμού"....Κ.λ.π)
    Λυπηρό να αντιμετωπίζεις καλλιτέχνες αυτού του βεληνεκούς με τέτοιο απαξιωτικό τρόπο.
    Δεν θα με εξέπλητε εαν δεν ξανά ερχόντουσαν στο Λουτράκι ούτε για το νερό του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ευθύνη ολοκληρωτικά βαρύνει τον καλιτεχνικο διευθυντή κο Πελοπίδα Μαυρόπουλο και την οργανωτική ομάδα δηλαδή τον σύλλογο φάντασμα "οι φίλοι της μουσικής" δημιουργία του κου Μαυρόπουλου για να καλυφτεί νομικά και οικονομικά το φεστιβαλ.
    Αρκεί να δείτε ενα εισιτήριο του φεστιβαλ για να καταλαβεται...
    Τα έσοδα στον σύλλογο του Κου Μαυρόπουλου καθώς και η επιχορήγηση απο τον Δήμο 10.000€.
    Να μην ξεχνάμε δε και τον ρόλο του Κου Μαυρόπουλου στο παρελθόν σαν πρόεδρο της Μ.Κ.Ο "Εκτός Αθηνών" μέσω της οποίας γινόντουσαν όλες οι καλλιτεχνικές και πολιτιστικές διοργανώσεις.
    Ενα καινούργιο μαγαζί με την ίδια διεύθυνση.
    ΑΙΔΩΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ε καλα τωρα, ειπαμε αρβανιτια ! τι περιεμενετε .Αφου δεν θελουν τους παλιοαθηναιους και τους παλιοκορινθιους !Τσάμπα πληρώσατε εισητήρια !Ας τους αφηνατε μονους τους να δουμε αν θα μαζευονταν το πολυ 50 ατομα μεταξύ τους !πόσοι τζάμπα δικοί τους μπήκανε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο χοντρός βρήκε απασχόληση....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Tο lcitynews.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.