Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2015

Στέφανος Μιλάτος: Η συνεργασία με την Σπυροπούλου τη νέα σεζόν



Ο Στέφανος Μιλάτος σε συνέντευξή του μίλησε για την συνεργασία του με την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου.
Φέτος θα είσαι στο πλευρό της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου, στην εκπομπή της. Πώς προέκυψε η συνεργασία;
«Μου ζήτησαν να πάω να κάνω ένα δοκιμαστικό. Τους άρεσε πολύ και έτσι αποφάσισα να δεχτώ την πρόταση».
 Τι καινούριο νομίζεις ότι θα φέρεις στην ελληνική τηλεόραση;
«Πιστεύω ότι θα φέρω φρεσκάδα, γιατί είμαι νέο πρόσωπο. Έχω πολλές εμπειρίες από τα ταξίδια και τη συναναστροφή μου με διάφορους διεθνείς celebrities , αν καί είμαι μικρός».
Έχεις άγχος για την τηλεοπτική σου συμμετοχή;
«Καθόλου. Είναι σαν να είσαι έξω με ανθρώπους που μόλις γνώρισες και ανταλλάσσεις απόψεις για την επικαιρότητα».
 Τι βλέπεις στην τηλεόραση, ελληνική ή διεθνή;
«Ελληνική τηλεόραση δεν βλέπω πάρα πολύ. Όταν έβλεπα, προτιμούσα την Ελένη Μενεγάκη. Ξένες σειρές και ταινίες παρακολουθώ πάρα πολλές, όπως το “sons of anarchy” και “Τo supernatural”».











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο lcitynews.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.