Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2015

Άννα Βίσση: «Θα καταπιεζόμουν αν έπρεπε να είμαι με ανθρώπους απλά για να μην είμαι μόνη μου»



Υπάρχουν στο πίσω μέρος του μυαλού της Άννας Βίσση συνεργασίες που θα ήθελε να κάνει και για οποιονδήποτε λόγο δεν έχουν γίνει μέχρι τώρα; Ακόμη και με ανθρώπους με τους οποίους φαινομενικά μπορεί να μη τους συνδέει κάτι ή να έχουν διαφορετικούς μουσικούς δρόμους…
 «Για να είμαι ειλικρινής εδώ και χρόνια μαζί με τον Νίκο Καρβέλα, τραβάμε έναν κυρίως «μοναχικό» δρόμο και μου είναι περίεργο να σκεφτώ εύκολα άλλες συνεργασίες. Χαίρομαι να δοκιμάζω πάντως κάτι σαν αυτό φέτος με τον Μιχάλη ας πούμε, που εδώ, στην κοινή μας πατρίδα, θα συμβεί και που προμηνύεται όμορφο και σημαντικό» τόνισε στο Hello Κύπρου.
-Πάντα ήσουν άνθρωπος της παρέας, της συντροφικότητας, της δυνατής φιλίας; Λειτουργούσες καλύτερα με το «εμείς» παρά με το «εγώ»;
«Λειτουργώ καλά και με τα δύο αρκεί να επιθυμώ δυνατά κάθε φορά ή το ένα ή το άλλο. Δηλαδή είμαι ένας άνθρωπος που πλέον φαίνεται πως καταφέρνει να ζει μια χαρά και μόνος του και θα καταπιεζόμουν αν έπρεπε να είμαι με ανθρώπους απλά για να μην είμαι μόνη μου. Όπως κι όταν είμαι με φίλους μου και περνώ καλά ας πούμε, δεν τρέχω να φύγω για να βρεθώ μόνη μου...»







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο lcitynews.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.