Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2015

Δημήτρης Αλεξάνδρου: «Η πρώτη σεξουαλική επαφή ήταν στην ηλικία των…»



Ο Δημήτρης Αλεξάνδρου αναφέρθηκε στην πρώτη σεξουαλική του επαφή και στο φλερτ.
Σε ποια ηλικία άρχισες να βλέπεις ερωτικά τα κορίτσια;
«Από 13 χρόνων άρχισα να κυνηγάω τις γυναίκες. Μου άρεσε πολύ να φλερτάρω, κι αυτό είναι κάτι που με ακολουθεί. Τότε δεν υπήρχαν κινητά και internet, οπότε, αν σου άρεσε κάποια έπρεπε να βρεις τρόπο να της το πεις κατά πρόσωπο και όχι μέσω sms ή μηνυμάτων στο facebook. Αυτό που θυμάμαι έντονα ήταν τα ραβασάκια που ανταλλάσαμε με τα κορίτσια. Πήγαινα στο διάλειμμα στο θρανίο της κοπέλας που μου άρεσε, της έγραφα ένα μήνυμα και περίμενα να το δει και να μου απαντήσει».
Πότε είχες την πρώτη σου σεξουαλική επαφή;
«Στα 16 μου, στην Α' Λυκείου, με μία κοπέλα που είχα γνωρίσει στο γυμναστήριο και ήταν 23 ετών. Τότε οι συνομήλικες μου δεν είχαν ολοκληρωμένες σχέσεις οπότε απευθυνόμασταν στις μεγαλύτερες. Για να την πείσω να έρθει μαζί μου, είχα χρησιμοποιήσει όποιο μέσο μπορείς να σκεφτείς».











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο lcitynews.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.