Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2015

Πάρης Σκαρτσολιάς: «Το “Καφέ της Χαράς” θέλοντας και μη μου άλλαξε τη ζωή»

Ο Πάρης Σκαρτσολιάς σε συνέντευξή του μίλησε για τον ρόλο του στο «Καφέ της Χαράς».
Το «Καφέ της Χαράς» σου άλλαξε τη ζωή;
«Ε, βέβαια! Θέλοντας και μη, μου την άλλαξε. Αν δεν είχε συμβεί αυτό, εγώ δεν θα έκανα αυτά που κάνω τώρα. Χρωστάω τα πάντα σε αυτή τη δουλειά, αλλά στερήθηκα και πολλά. Πιέστηκα και σωματικά και ψυχικά. Τα ωράρια και τα γυρίσματα ήταν εξαντλητικά και κάποιες φορές έχανα και το σχολείο. Όμως άξιζε τον κόπο. Είχα βαρύ πρόγραμμα, αλλά έκανα την καλύτερη επιλογή που θα μπορούσα».
 Οι γονείς σου σε στήριζαν;
«Πάρα πολύ. Χωρίς εκείνους δεν θα τα κατάφερνα».
Στο σχολείο, οι συμμαθητές σου, τι σου έλεγαν;
«Καταρχήν, οι συμμαθητές μου ήταν οι ίδιοι από το προνήπειο. Οπότε με ήξεραν καλά και με στήριζαν. Για τους άλλους, μπορεί να ήμουν ο «Μανωλάκης» του σίριαλ. Οκ, εντάξει. Μου φερόντουσαν όμως όλοι πολύ καλά…».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο lcitynews.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.