Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014

Έξυπνος ΟΤΕ...μας "κλέβει" στα ίσα!


Ο ΟΤΕ βρήκε τρόπο να αυξάνει τα έσοδά του.



Σκοπίμως κάποιοι λογαριασμοί δεν φτάνουν ποτέ στους κατόχους τηλεφωνικών γραμμών, η σύνδεση διακόπτεται και στη συνέχεια εισπράττει τέλη επανασύνδεσης ύψους 8ευρώ κατά περίπτωση!!

Το διαπίστωσα ως παθούσα που αρκετοί σαν και μένα ζητούσαν σήμερα το πρωί επανεκτύπωση του λογαριασμού τους για να τον εξοφλήσουν. Σε σχετική ερώτησή μου, η απάντηση είναι ότι φταίνε τα ταχυδρομεία που χάνουν τους λογαριασμούς.

Τι δημόσιο, τι ιδιωτική πρωτοβουλία, παντού μαύρο χάλι!!

Αναγνώστρια

1 σχόλιο:

  1. Το ταχυδρομείο φταίει μου έχει συμβεί 2 φορες το ιδιο πράγμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Tο lcitynews.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.