Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

Η Courtney Cox το παραδέχτηκε. Έχει να κάνει σεξ πάνω από ένα χρόνο!




Ένας χωρισμός πάντα επηρεάζει τις μετέπειτα σχέσεις μας. Πρόσφατο παράδειγμα και η ηθοποιός Courtney Cox, η οποία μετά το διαζύγιό της από τον David Arquette αποκάλυψε πως έχει να κάνει σεξ πάνω από ένα χρόνο!
Η 47χρονη Μόνικα από τα Φιλαράκια έκανε την αποκάλυψη στην εκπομπή του Howard Stern περιγράφοντας πως "δεν έχω κάνει sex περισσότερο από ένα χρόνο. Για την ακρίβεια, από τότε που χώρισαμε με τον David, τον Οκτώβριο του 2010."
Επίσης τόνισε πως δεν έχει πολλές προτάσεις από άντρες για να βγει ραντεβού εξηγώντας ότι "Δεν υπάρχει κάποιος άνδρας που να μου το έχει προτείνει. Δεν λέω πως δεν είμαι έτοιμη να κάνω το επόμενο βήμα, αλλά δεν τρελαίνομαι κιόλας να βγαίνω έξω. Με αγχώνει!"
"Ήμουν παντρεμένη για πολύ καιρό και ακόμα δεν είμαι έτοιμη να προχωρήσω. Είμαι συναισθηματικά φορτισμένη. Είναι δύσκολο για μένα!" πρόσθεσε.
Μάλιστα, πρόσθεσε πως ο πρώην σύζυγος την παροτρύνει να βρει κάποιον άλλον,ενώ της έχει γνωρίσει και την νυν σύντροφο του, Christina McLarty:
"Την συνάντησα. Είναι πολύ ευγενική και χαριτωμένη. Έχει αίσθηση του χιούμορ. Είναι πολύ όμορφη. Πολύ ψηλή! Εγώ δεν είμαι. Και πολύ νέα. Εγώ δεν είμαι!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο lcitynews.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.