Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

Γνωστός ηθοποιός: «Ερωτεύτηκα και παντρεύτηκα την καθηγήτριά μου»

Λίγοι είναι αυτοί που γνωρίζουν πως

ο Χρήστος Σπανός ερωτεύτηκε και παντρεύτηκε την καθηγήτρια του όταν ήταν ακόμη σπουδαστής στο Εθνικό..  



Ο ηθοποιός λέει στο περιοδικό Λοιπόν: «Μου ήρθε κατακούτελα ήταν έρωτας κεραυνοβόλος», λέει ενώ παράλληλα περιγράφει τι του λέει η κόρη του όταν τον βλέπει στην τηλεόραση αλλά και τις παρατηρήσεις που του κάνει.



«Η κόρη μου, μου λέει πως είμαι ο καλύτερος. Δεν μου κάνει αυστηρή κριτική. Το μόνο που δεν της αρέσει είναι να με βλέπει να φιλιέμαι , όταν το απαιτεί κάποιος ρόλος. Φέτος που είχαμε μια δυο σκηνές με φιλιά στη σειρά, όταν γύρισα στο σπίτι, τη βρήκα μουτρωμένη. Πήρε το σοβαρό της ύφος και μου είπε: 'Θα σου πω κάτι και βάλτο καλά στο μυαλό σου, τα φιλιά κομμένα'».






Πηγή:tsekouratoi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο lcitynews.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.