Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

Απίστευτη δήλωση Γονίδη, στηρίζει Κατίδη! - Δείτε τι είπε!




Έναν απρόσμενο υποστηρικτή στο πρόσωπο του Σταμάτη Γονίδη βρήκε ο άσος της ΑΕΚ για την ενέργειά του να ....

χαιρετήσει φασιστικά μετά το γκολ που πέτυχε κόντρα στη Βέροια.Μέσα από την επίσημη σελίδα του στο Facebook ο γνωστός λαϊκός τραγουδιστής υπεραμύνθηκε των εξηγήσεων που έδωσε ο Γιώργος Κατίδης και υποστήριξε πως το όλο θέμα χρησιμοποιήθηκε από τον Τύπο για να αποπροσανατολίσει την κοινή γνώμη από τα πραγματικά προβλήματα που πρέπει να την απασχολούν.

« Δυστυχως μετά λύπης μου διαπιστώνω ακόμα μια φορά ότι ζούμε την εποχή που κυβερνούν τα μέσα μαζικής παραπληροφόρησης..Μιλάω για τον ποδοσφαιριστή της Αεκ Γιώργο Κατίδη που ενώ το παιδί τους λέει ότι ήταν μια αυθόρμητη κίνηση αυτοί επιμένουν στην» πυρα»,κάθε φορά κάποιον πρέπει να κάψουν για να αποδεικνύουν ότι είναι δημοκράτες..Να λοιπόν γιατί ο λαός που δεν μασάει κουτόχορτο ψηφίζει Χρύση Αυγή… 'Εχω να πω στον Κατίδη την επόμενη φορά αγόρι μου να πιάνεις τ΄@@@@@ σου,φτάνει πια αυτός ο πόλεμος κατά της ΑΕΚ,από σήμερα είμαι ΑΕΚ…και δεν τους πείραξε που μας» πηδανε» οι Γερμανοί τους πείραξε μια κίνηση αυθορμητισμού!Ε,λοιπόν από εδώ και στο εξής θα χαιρετάω έτσι!», έγραψε χαρακτηριστικά ο Σταμάτης Γονίδης.

Όπως ήταν φυσικό, το σχόλιό του προκάλεσε αντιδράσεις και ο γνωστός τραγουδιστής επανήλθε με νέο σχόλιο στο οποίο ανέφερε: «Πραγματικοι φασίστες είναι αυτοί που χρησιμοποιούν τη δημοκρατία για να περάσουν μέτρα που καταδυναστεύουν το λαο…»

Τέλος, ο Σταμάτης Γονίδης σχολίασε ότι: «Εγω προσωπικά θα είμαι πάντα με το δίκιο.Δεν θα μου σερβίρει κανείς αυτό που θέλει,έχω μάτια και βλέπω,έχω διαίσθηση και πιάνω όλες τις βρωμιες…Μετρα θέλουν να περασουν»δημοκρατικα»!Ήμουν είμαι και θα είμαι Έλληνας πατριώτης και χριστιανός μέχρι το τέλος της ζωης μου,ουτε αριστερος,ουτε δεξιος ουτε κεντρωος…Εγω εχω ΠΑΤΡΙΔΑ,ΤΗΝ Ελλαδα! Το θεμα δεν ειναι ο ποδοσφαιριστης το θεμα ειμαστε ολοι εμεις…

onsports.gr







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο lcitynews.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.