Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

VIDEO | Πασίγνωστος ηθοποιός δηλώνει: "Πήγα να χτυπήσω τον πατέρα μου που δεν ήταν αριστερός"

Ο πολύ γνωστός ηθοποιός βρέθηκε στο πλατό του Θέμου Αναστασιάδη και μίλησε
-μεταξύ άλλων- για την περίοδο της εφηβείας του. Ο ίδιος, προερχόμενος από μια μη αριστερή οικογένεια, είπε χαρακτηριστικά: "Στην εφηβεία μου ήθελα να είμαι από τους άλλους, τους αριστερούς. Θυμάμαι πήγα τον καημένο τον πατέρα μου να τον χτυπήσω που δεν ήταν αριστερός. Έχω ακόμα ενοχή".

Ο Άρης Λεμπεσόπουλος πρόκειται να υποδυθεί τον Μίκη Θεοδωράκη.

Δείτε το βίντεο:zappit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο lcitynews.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.