Τετάρτη 1 Απριλίου 2015

ΛΟΥΤΡΑΚΙ: Η Έλσα Τόλη μιλάει για την σεξουαλική παρενόχληση που δέχτηκε!





Η Έλσα Τόλη, έχοντας αφήσει εδώ και πολλά χρόνια πίσω την καριέρα του μόντελινγκ, έχοντας αφοσιωθεί στον σύζυγό της Απόστολο Κουτρούλια
(με τον οποίο δεν έχουν παντρευτεί αλλά έχουν κάνει ιδιωτικό συμφωνητικό ελεύθερης συμβίωσης), βιώνοντας την απόλυτη οικογενειακή ευτυχία με τα δύο παιδιά τους, στο Λουτράκι όπου ζούνε μόνιμα, σε φωτογράφισή τους και συνέντευξη στο ΥOU το  πρώην μοντέλο δεν έκρυψε ότι είχε πέσει θύμα σεξουαλικής παρενόχλησης.

Σεξουαλική παρενόχληση δέχτηκες;

«Ναι κάποια στιγμή μου είχαν προτείνει μια δουλειά που σίγουρα θα έκανα άλλη καριέρα, πολύ μεγάλη και με χρήματα. Όταν πήγα στο ραντεβού ο κύριος που θα μου έδινε την δουλειά μου είπε ότι  πρέπει να κάνω και κάτι άλλο για να την πάρω. Του απάντησα ότι δεν…και ότι θα προτιμούσα να πλένω πιάτα. Τότε μου είπε: «Πλύνε πιάτα, γιατί υπάρχουν άλλες πολλές. Δεν είμαι διαλλακτικός…»!

Στο παρελθόν όμως, είχες σχέσεις που θα μπορούσαν να σου λύσουν το οικονομικό πρόβλημα και να σου εξασφαλίσουν μια άνετη ζωή. Εσύ ωστόσο δεν δέχτηκες να είσαι η «κυρία του κυρίου» και τα έχασες.

«Αλήθεια σου λέω. Δεν νιώθω ότι έχασα τίποτα και, το ξέρεις, δεν με ενδιέφεραν ποτέ τα υλικά αγαθά. Ήθελα να έχω τον πλήρη έλεγχο στην ζωή μου. Δε σου λέω ότι δεν μου αρέσει η καλοπέραση αλλά θέλω να με σέβονται και να είμαι αξιοπρεπής…



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο lcitynews.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.