Σάββατο 15 Αυγούστου 2015

Δύσκολες ώρες για τη Μαίρη Χρονοπούλου – «Έχασε» τον φύλακα άγγελό της




Οταν χάνει κανείς τον φύλακα άγγελό του νιώθει μεγάλη θλίψη. Σε μια τέτοια κατάσταση βρίσκεται από το περασμένο Σάββατο η Μαίρη Χρονοπούλου.
Σύμφωνα με δημοσίευμα καθημερινής εφημερίδας η βοηθός της από τη Γεωργία, η Λαμάρα η οποία εδώ και περίπου 15 χρόνια στάθηκε σαν κόρη στο πλευρό της πρωταγωνίστριας, που ανέβηκε μεγάλο γολγοθά με το να μπαινοβγαίνει σε νοσοκομεία της Ελλάδα και του εξωτερικού για να αντιμετωπίσει τα σοβαρά προβλήματα της υγείας της φεύγει από την Ελλάδα.
«Η φυγή της Λαμάρα από την Ελλάδα, επειδή η γυναίκα έχει κουραστεί και θέλει να είναι στη χώρα της, κοντά στα αγαπημένα της πρόσωπα που τη χρειάζονται, είναι για μένα τεράστια απώλεια. Είναι σαν να κόβουν ένα μέλος από το σώμα μου» λέει η Μαίρη Χρονοπούλου και εξηγεί τους λόγους που την κάνουν να νιώθει τόσο λυπημένη, αφού θα ζει χωρίς τη γυναίκα η οποία ξημεροβραδιαζόταν στο προσκεφάλι της σε όλες τις ασθένειές της και της συμπαραστάθηκε στις δύσκολες στιγμές από το 2001 έως σήμερα.

«Οπως ξέρετε, εγώ δεν αυτοεξυπηρετούμαι και έχω απόλυτη ανάγκη τη βοήθεια ενός ανθρώπου. Η Λαμάρα δεν ήταν για εμένα μόνο η βοηθός μου στο σπίτι για όλες τις δουλειές και ο άνθρωπος που με κουράριζε. Ηταν φύλακας άγγελός μου, αφού βρισκόταν στο πλευρό μου σε όλους τους πόνους μου, τις οδύνες μου, ακόμη και στις ανακοπές μου για να με τρέξει στα νοσοκομεία. Και στα νοσοκομεία, μιλάμε τώρα ότι τα μισά από τα χρόνια που ήμασταν μαζί τα περάσαμε σε θεραπευτήρια στην Ελλάδα και στο Ισραήλ, ήταν πάντα εκεί, δίπλα στο κρεβάτι μου. Αν δεν ήταν η Λαμάρα, δεν θα είχα επιβιώσει. Είχαμε μεγάλη ταύτιση, να πω ότι διαβάζαμε τα ίδια βιβλία και ακούγαμε την ίδια κλασική μουσική, και θα μου λείψουν οι συζητήσεις που κάναμε» συμπληρώνει.











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο lcitynews.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.