Κυριακή, 31 Ιουλίου 2016

47.200euro για Τουριστική Προβολή-Περιμένοντας τους Τουρίστες







Δείτε αναλυτικά πού θα δοθούν:

1) Συμμετοχή στις Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις:
 Ferienmesse, Βιέννη Ιαν. 2016 (stand ΕΟΤ)
 Grekland Panorama, Φεβ. 2016 (stand Περιφέρειας Πελοποννήσου)
 MITT, Μόσχα (stand Περιφέρειας Πελοποννήσου)
 Kazakstan (stand Περιφέρειας Πελοποννήσου)
 Grecka Panorama 2016 (stand Περιφέρειας Πελοποννήσου)

2) Ανανέωση & εμπλουτισμός περιεχομένου ιστοσελίδας και social media:
 Ανανέωση της Homepage του www.visitloutraki.com και εμπλουτισμός του περιεχομένου συνολικά. Εικαστικές παρεμβάσεις και αναβάθμιση web platform

3) Προβολή σε τουριστικά sites και μηχανές αναζήτησης:
Προτείνεται η προβολή με διαφημιστικά banners σε διαδικτυακούς τόπους σχετικούς με τον τουρισμό στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Ειδικά για το εξωτερικό, προτείνουμε την προβολή στις χώρες της
Σκανδιναβίας, στην Πολωνία, στην Αυστρία, στη Ρωσία και το Καζακστάν.

4) Google Adwords
Προτείνεται η διάθεση budget για διαφήμιση του προορισμού στις
μηχανές αναζήτησης της Google με στοχευμένα keywords, τόσο στην
Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό και συγκεκριμένα στις χώρες στόχο
(Σκανδιναβικές, Ρωσία, Αυστρία, Πολωνία, Καζακστάν).

5) Facebook & Instagram Ads
Προτείνεται η διάθεση budget για προβολή του προορισμού μέσω του Facebook & του Instagram σε Ελλάδα και εξωτερικό.

6) Προβολή σε ραδιόφωνο ή και τηλεόραση 
Ειδικά για την αγορά των Αθηνών, προτείνεται η διάθεση budget για προβολή σε ραδιόφωνα και τηλεόραση.

7) Branding Points στα Αεροδρόμια Καλαμάτας & Αθηνών
Προτείνεται η τοποθέτηση διαφημιστικών πινακίδων στα αεροδρόμια Καλαμάτας και Αθηνών σε κεντρικά σημεία.

8) Διαφήμιση σε περιοδικά αεροπορικών εταιρειών
Προτείνεται η διάθεση budget για προβολή του Λουτρακίου στο περιοδικό της Aegean Airlines & της Ellinair.

9) Διοργάνωση fam trips και Press trips
Προτείνεται η φιλοξενία δημοσιογράφων να συνδυάζεται με αναλυτική παρουσίαση του προορισμού και επαφή με τοπικούς φορείς και επαγγελματίες του τουρισμού, ώστε μέσα από την ενημέρωση και την ξενάγησή τους, να προωθήσουν και να προβάλουν την περιοχή μας ως 12μηνο προορισμό, εστιάζοντας σε όλες τις ειδικές μορφές τουρισμού.

10) Πραγματοποίηση συνεδρίων με θέματα που θέλουμε να αναδείξουμε ως Δήμος.

11) Δημιουργία στρατηγικών συνεργασιών με:

 Εκπαιδευτικούς οργανισμούς (Σχολές Τουριστικών επαγγελμάτων)
 Αεροδρόμια
 Tour Operators
 Σύνδεσμος Λουτροπόλεων
 ΜΜΕ
 Μεγάλες επιχειρήσεις περιοχής
 Συλλόγους & φορείς
 Διαδημοτικές συνεργασίες
 Συνεργασίες με Μονάδες Υγείας και Μονάδες Αποκατάστασης εσωτερικού και εξωτερικο


Πηγή:loutrakiblog

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο lcitynews.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.