Δευτέρα 25 Μαρτίου 2013

Ποιος πασίγνωστος Έλληνας ηθοποιός δήλωσε: "Ήθελα να γίνω Master Chef αλλά με κόψανε!"



"Ήθελα να γίνω Master Chef! Αυτό ήταν το πρώτο μου παιδικό παιχνίδι που θυμάμαι..."


"Ήμουν μες στο σπίτι, μόνος σε ένα δωμάτιο, έπαιρνα κατσαρόλες και ζούσα στο δικό μου μαγικό κόσμο ότι μαγειρεύω." δηλώνει στον τηλεοπτικό φακό o ταλαντούχος Αντώνης Λουδάρος, καλεσμένος στην εκπομπή του Θέμου Αναστασιάδη "Όλα μπάχαλο φέτος", αναφέρθηκε στα παιδικά του χρόνια, όταν ήθελε να γίνει chef και μαγείρευε μόνος του μέσα στο δωμάτιό του. 


 "Έβγαινα στο μπαλκόνι μου στο ισόγειο και είχα τα κατσαρολάκια και μαγείρευα. Περνούσαν γείτονες και με χαιρετούσαν κι εγώ έκανα ότι μαγειρεύω. Αργότερα, όμως, πήγα και έδωσα εξετάσεις στη σχολή τουριστικών επαγγελμάτων για chef και με έκοψαν στα μαθηματικά!" αποκαλύπτει ο γνωστός ηθοποιός.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο lcitynews.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.