
Η ιστορία του ξεκινά πριν πολλά χρόνια επί Δημαρχίας Π.Παύλου.
Στην αρχή ήταν.....
Κάποιοι [η παρέμβαση πολιτών] δεν ήθελαν τον παραλιακό πεζόδρομο και σταμάτησαν το έργο.
Έτσι έγινε νέα μελέτη
που αφορούσε μόνο το λιμάνι, αλλά αυτή την φορά ήταν πολύ μικρότερο σε μέγεθος.
Ένα έργο που ξεκίνησε με κόστος κάτω του 870.000 ευρώ,
στην πορεία έφτασε 1.030.000 ευρώ, συν 255.000 ευρώ το κόστος αποκατάστασης λόγο ζημιάς, σύνολον 1.285.000 ευρώ.
Επί δημαρχίας Παύλου ξεκίνησε το έργο, επί δημαρχίας Γκιώνη
συνεχίστηκε, όμως λόγο κακοκαιρίας έπαθε καθίζηση και επιδιορθώθηκε.
Σήμερα επί δημαρχίας Λογοθέτη απλώς πάγωσε το έργο, ούτε βούλιαξε ούτε
έγινε κάτι, και το παραδίδουν ακριβώς όπως το παρέλαβαν ατελείωτο.
Σκεφτείτε ότι αν τρεις δήμαρχοι δεν κατάφεραν να τελειώσουν μια επέκταση λιμανιού, άραγε πόσοι χρειάζονται
για να φτιάξουν ένα ολόκληρο λιμάνι η μια μαρίνα;
Και όπως λέει και ο Μάρκος Σεφερλής….. ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΙ ΔΕΝ
ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ
Πηγή:http://dimotika.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Tο lcitynews.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.