Δευτέρα 11 Αυγούστου 2014

Αγ. Θεόδωροι:Έκανε το αυτοκίνητό του... Πυροσβεστικό!!!






Ο συμπολίτης μας Πάναγος Μαρκίνης πήρε μια γενναία απόφαση, να μετατρέψει το αυτοκίνητό του σε πυροσβεστικό όχημα. Έτσι λοιπόν Ο σύλλογος Προστασίας του δάσους “Οι Άγιοι Θεόδωροι”έχει άλλο ένα όχημα στο δυναμικό του.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο lcitynews.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.