
Πραγματοποιήθηκε χθες η συναυλία που διοργάνωσε ο Προμηθέας για την πανσέληνο του Αυγούστου.
Δεν θα σταθούμε στο κάθε αυτό καλλιτεχνικό ούτε είναι αρμοδιότητα μας να το κρίνουμε (ούτε και πολλών άλλων επί παντός επιστητού βέβαια).
Είναι δυνατόν όμως μετά από 6 χρόνια επιτυχημένων (κατά την πλειοψηφία) μουσικών βραδιών φέτος να επιλέγεται θεατρική παράσταση;
Και για να είμαστε ακριβείς ούτε καν μια θεατρική παράσταση αλλά η θεατρική απόδοση της σονάτας του σεληνόφωτος του Γιάννη Ρίτσου;
Ποιος πήρε αυτή την ευθύνη και ποιοι είναι αυτοί του Δ.Σ. που ψήφισαν αυτό;
Είναι δυνατόν να προσκαλείς κόσμο να διανύσει 40 χιλιόμετρα μετά της επιστροφής για μια παράσταση 30 λεπτών;
Το κάνεις μάλιστα με τύπου "Ντάτσουν " όχημα φορτωμένο παλιατζούρες και καρέκλες;;
Είναι αλήθεια ότι αυτή η παράσταση στοίχισε στον Προμηθέα πάνω από 3.000 ευρώ;
Δηλαδή 1.000 ευρώ το δεκάλεπτο;;;
Όταν, το χουμε γράψει και εμείς εδώ, ο φορέας χρωστά 300.000 σε τρίτους!!!!
Οι 300-400 θεατές ικανοποίησαν άραγε τους διοργανωτές;
Τον Πρόεδρο κ. Λόη που σαν απολογούμενος στην ομιλία αναφέρθηκε σε ποιότητα και όχι ποσότητα; Θεωρεί ότι έπεισε κανέναν ή οι προηγούμενες εκδηλώσεις δεν ήταν ποιοτικές;
Είναι δυνατόν να κρίνει καταρχήν ο Λόης μια θεατρική η μουσική παράσταση;
Μήπως όπως όλοι μας, απλώς μπορεί να εκφράζει τη γνώμη του;
Ο Δήμαρχος που με υπερηφάνεια αναφερόταν στην εκδήλωση τα προηγούμενα χρόνια που ήταν άραγε φέτος; Το Δ.Σ. του Προμηθέα; Κουραστήκαμε βέβαια να τα γράφουμε...
Προφανώς το δικό μας συμπέρασμα είναι ότι η προχειρότητα σε όλο της το μεγαλείο και η ρηχότητα αυτών που λαμβάνουν αποφάσεις δεν έχει προηγούμενο. Αμφιβάλουμε ακόμα και αν ένας από αυτούς που ψήφιζαν την πραγματοποίηση της εκδήλωσης είχε ιδέα έστω για το χρόνο της παράστασης. Η απουσία όλων εξάλλου τα λέει όλα.
Και το ελάχιστο σήμερα είναι μια εκδήλωση όταν κατά κοινή ομολογία δεν έχει μείνει τίποτα όρθιο.
Ο λαός τους κατέταξε εκεί που έπρεπε, η ζημιά όμως που έγινε είναι μεγάλη...
Καλά σοβαρά μιλάτε; ανέβηκε έργο του Ριτσου, ενός εκ των κορυφαίων και κάποιοι το κράζουν; καλύτερα δηλαδή να έφερναν τον σεφερλη; και μόνο ένας δημοτικός σύμβουλος βρέθηκε εκεί; ντροπή μας που αντί να στηριζουμε τέτοιες εκδηλώσεις προτιμουμε κλαρίνα και ψευτοθεατρικα. Και ακόμα μεγαλύτερη ντροπή σε ΟΛΟΥΣ τούς συμβούλους που δεν παρευρεθηκε κανένας πλήν ενός σε αυτό το τεράστιο εργο
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιοι απαρτϊζουν το ΔΣ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕτσι για να ξερουμε δηλαδή..
Τι σημασια εχει αν ανεβηκε εργο του Ριτσου;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκατομυρια φορες εχει ανεβει τι πρωτη φορα εγινε;
Και τι συγκρινουμε αυτο με το σεφερλη;;;
Οτι να ναι
Όσες φορές και να ανέβει ο Ρίτσος πάντα θα είναι επικαιρος.και αν κάποιοι δεν πιάνουν το ειρωνικό ύφος γιατί μαζεύτηκαν 400 άτομα ολα και όλα για αυτό το κορυφαίο έργο ειναι ντροπή μας.αν πάντως είχε όντως Σεφερλη πχ η Βουλιαγμένη 5000 άτομα θα είχε. Ενώ ο κακομοίρης ο Ρίτσος 400 άτομα άξιζε....
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ λόης κατέστρεψε ότι βρήκε από τον προκάτοχο του λόγω ανικανότητας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο οξύμωρο είναι ότι νομίζει ότι έχει κάνει και εργο.
Απλά ο χειρότερος πρόεδρος απο ιδρυσεως του νομικου προσωπου και μακραν το χειροτερο συμβούλιο.